czwartek, 10 lipca 2014

Slot Art Festiwal 2014

Chyba każdy ma takie miejsca, do których lubi wracać co rok. To samo miejsce, garstka znanych ludzi, inspiracje, pomysły, ale też świadomość mijającego czasu - byłem tu dokładnie rok temu!
Dla mnie takim miejscem jest Slot Art Festiwal. Aż trudno uwierzyć, ale jestem tu jedenasty raz! :)

Nie potrafię nawet powiedzieć ile dzięki Slotowi zyskałem. Uwierzyłem w otwartość ludzi, ładowałem akumulatory, mogłem spróbować chodzenia na szczudłach, pouczyć się języka migowego, grania na bębnach i digeridoo, pantomimy, śpiewu, odbyć dziesiątki godzin rozmów, wysłuchać wykładów niezwykłych ludzi, posłuchać setki godzin dobrej muzyki. Ukołysać się tym klimatem, gdzie dużo ludzi wydaje się starymi znajomymi. Wszystko to w starym pałacu, który posiada zupełnie niezwykły klimat.

Slot, jak co roku udowadnia, że dzięki człowiekowi coś rodzi się z niczego. A człowiek może narodzić się na nowo.

Kto nie był, może jeszcze dojechać! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz