wtorek, 4 lutego 2014

Blog udomowiony

Bloguję już jakiś czas, ale wciąż było dla mnie ogromnym trudem, żeby ot tak, po prostu, napisać nowego posta. Potrzebowałem czegoś, co byłoby "udomowione". Miejsce w którym mógłbym szybko napisać coś nowego bez przesadnego kombinowania.
Postanowiłem więc przesiąść się na blogspot.

Będę tu pisał zupełnie tak jak kiedyś. Tylko jeden wordpress do administrowania mniej. No i sznurki do znajomych blogów będzie łatwiej dodać :)

Mam nadzieję, że będę pisał częściej i bardziej od serca. Oleję SEO, czytalność, a będę po prostu pisał dla tej garstki ludzi, która pisze czasem do mnie i mówi, że te różne słowa są dla nich ważne.
Dziękuję Wam! - parę razy już miałem poważne wątpliwości, czy w ogóle blogować dalej, ale żywi ludzie dla których te słowa coś znaczą tak naprawdę są dla mnie paliwem, a nie cyferki oglądalności.

Do usłyszenia wkrótce - przede mną parę eksperymentów z blogspotem i mam nadzieję z czasem się rozpędzę i będę pisał o odkrywaniu siebie, dogadywania z innymi, produktywności i osiąganiu celów. Chcę pisać po prostu o swoim życiu i jak te różne zasady się w nim stosują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz